zaterdag 23 november 2013

Zwarte pieten stijl!

Zwarte Piet was deze week al een paar keer langsgeweest om de schoen te vullen. Maar vandaag meerde de hele boot met Sint en de Pieten aan bij onze kade. Spannend! De hele week had Noah er al naar uitgekeken. En liedjes gezongen. Noah had zijn pietenpak aangetrokken en mocht bij de kade bovenop papa's schouders zitten. Dan kon hij alles goed zien. De Pieten waren lief en zeker niet zo eng meer als vorig jaar. De pepernoten en schuimpjes lekker. En de Sint was best indrukwekkend op zijn paard. Een magisch kinderfeest.

3 opmerkingen:

  1. Dag lieve Noah.
    Wat spannend hè....en wat goed dat je op papa's schouders mocht zitten...dat zit lekker hoog én veilig.
    Vanochtend is Sinterklaas met wel 10 Pieten bij opa en oma in het dorp aangekomen.
    En ja hoor....hij had jou gisteren ook gezien aan de kade met papa en mama!!
    Oma had al wel jouw pietenpak bij jou thuis gezien maar nu jij het aan hebt op de foto: poeh hé...nou nou....zó zó......!!!
    Dag lieverd, dikke kus van oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag oma,
    Ik zat inderdaad lekker hoog op papa's schouders. Jammer genoeg had ik Sinterklaas hand net niet geschud. Vlak voordat hij bij mij was, ging hij naar de andere kant van de straat. Daar stonden ook kinderen. Maar het had niets te maken met mij hoor, zei papa. Misschien dacht hij wel dat ik een pietje was. Ik ben wel heel lief geweest en Sinterklaas is mij niet vergeten. Leuk dat Sint en de Zwarte Pieten ook bij opa en oma zijn aangekomen. Ik heb ooit gezien dat opa heeeele grote schoenen heeft, dus die boft maar.
    Dikke pepernotenkus van Noah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve Noah....
    Weet je.....als je bij opa en oma komt logeren, met papa en mama samen.....dan mag je je schoentje zetten....maar ik heb een goed idee.....we zetten dan die hele grote schoen van opa....ha ha ha.....dan kunnen er veel meer pepernoten in!
    Niet verder vertellen hoor!
    Dikke pepernotenkus terug van oma!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.