dinsdag 5 november 2013

Alarmfase nul

Wiiiiieeeeeuww! Ja, de eerste maandag van de maand om 12 uur is het weer raak. Het alarm loeit door het hele dorp bij opa en oma. Noah is met oma is maar even bij de paal gaan kijken waar de sirene aan hangt. Alles onder controle. Oefeningsituatie. Maar op Noah maakt het behoorlijke indruk. Als we 's avonds bellen om te horen hoe het met Noah gaat, maakt de kleine bevelvoerder nog steeds alarmgeluiden. Wiiieuw! Ook op de meeste vragen luidt het antwoord iets met "alarm". Zo heeft ook het gestrande schip bij Petten indruk op hem gemaakt. Noah heeft daar polshoogte genomen. Hij heeft het nog steeds over een scheve boot en rechttrekken met een touw (plus kreungeluiden erbij). Voor de rest gaat het goed. Noah eet lekker veel pannenkoek, yoghurt en zelfs ook spinazie en (een paar) spruitjes bij oma. Dat laatste eten we thuis nooit. Maar op 'vakantie' gaat alles anders.

1 opmerking:

  1. Dag papa en mama.
    Nu maar even een berichtje van Noah voor jullie.
    Ik heb het inderdaad erg naar mijn zin bij opa en oma. Tja, dat alarm....dat is me wat....wat een herrie. Maar ik ben polshoogte gaan nemen en alles is onder controle. Maar dat komt ook omdat oma mij elke avond hetzelfde boekje voorleest van Snuffie en de brand....daar leer ik van hè! En opa is tenslotte ook brandweerman geweest!
    Eten en drinken gaat prima...slapen ook....al klettert de regen en de wind soms wel erg hard tegen m'n slaapkamerraam....dat heb je in de grote stad niet zó erg hoor! Maar ik ben behoorlijk stoer zegt oma....en daar heeft ze gelijk in.
    Dag papa en mama.....tot gauw hoor!
    Dikke kus van Noah.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.