maandag 12 december 2011

Boodschappen doen

We moeten wel eens boodschappen doen. Noah gaat dan natuurlijk mee. Even een frisse neus halen. Schoenen aan, bontmuts op en sjaal om. Lopend op de stoep ziet Noah van alles. Soms rent hij vooruit. En soms staat hij weer stil bij een auto. Auto! auto! auto! Of hij loopt weer terug naar een interessant tuinhekje, paaltje of wat dan ook zijn aandacht trekt. Wat normaal een klein stukje lopen is, kan plots heel ver zijn. In de winkel loopt hij ook alle kanten op. Vooral andere kinderen trekken zijn aandacht. Het is een sociale jongen. Als het even kan loopt hij er gelijk naartoe. Toch wel handig om Noah soms nog even in een karretje te zetten.

2 opmerkingen:

  1. Dag lieve Noah,

    Ja joh....als je gaat wandelen moeten papa en mama er wel de tijd voor nemen....dat ze dat nou niet snappen!

    Dikke zoen van oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag oma,
    Afgelopen weekend heb ik voor het eerst rondje rond de wijk gelopen. Ook papa en mama vonden dat ik supersnel liep. Papa kon mij bijna niet bijhouden. Maar ja, dat was in het donker. Als het licht is, zie ik zoveel interessante dingen dat ik soms wat langzamer ga!
    Groeten van Noah

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.