zaterdag 12 april 2014

Grote jongensbed

Sinds maandag heeft Noah een grote jongensbed. Geen kleuterbed, geen kinderbed, maar een bed van meer dan 2 meter! Noah had geen probleem met zijn ledikant hoor, maar het begon allemaal wat krap te worden. Noah wordt een 'sjote jongen'. Het werd voor mama ook steeds moeilijker om Noah in en uit het ledikant te tillen. Nu is dat niet meer nodig. Noah is heel trots op zijn nieuwe bed. Hij vertelt het tegen iedereen. Hij slaap er lekker in, alhoewel het nieuwe dekbed wat warmer is dan zijn oude dekentjes. De warme 'piranhabroet' (pyjamabroek) en sokken mogen dus uit in bed. Noah gebruikt nog wel het liefste zijn oude kussentje. En de vertrouwde knuffels blijven hem omringen: Aapie, Aap, Blauwe beer, Bruine beer, Tijgertje, Panda, Pip en natuurlijk Njonjon. Ondanks dit grote gezelschap moet een groot kussenrol ervoor zorgen dat Noah niet per ongeluk uit bed rolt.

2 opmerkingen:

  1. Dag lieve Noah.

    Een nieuw bed van ruim 2 meter...poeh hé.....dan kan je voorlopig nog eventjes groter groeien!
    Met een nieuw blauw dekbed er op en gelukkig alle vertrouwde beesten bij je....en als ik je zo zie slapen op de foto...dan droom je de mooiste dromen in dat mooie bed!

    Welterusten, slaap lekker, droom maar fijn,
    met een dikke knuffel van opa en oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo opa en oma,
    Ja, de onderste meter van mijn bed gebruik ik nog nog niet. Maar dat geeft niet. Dan kan mama daar zitten als ik naar bed ga. Jullie mogen ook wel aan mijn voeteneind komen zitten, hoor. En na het 'haaltje tellen' (verhaaltje vertellen) van papa ga ik altijd lekker dromen. Over auto's meestal.
    Welterusten en een knuffel terug,
    Noah

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.