zaterdag 8 maart 2014

Nieuwe schoenen

"Van postbode gekregen", zei hij. Trots als een pauw. "Heel mooie schoenen!". "Keren banget!", oftewel erg stoer. Hij heeft ze die middag na de bezorging gelijk aangetrokken en niet meer uitgedaan tot bedtijd. Dat is uniek, want tot nu toe had hij meestal een hekel aan nieuwe schoenen. Deze keer niet. Hij wilde die avond graag een stukje lopen met papa. Noah liep met grote stappen en was papa altijd een pas voor. "Papa ook rennen?" en "Noah wonnen!" riep hij regelmatig. De volgende dag liet hij zijn nieuwe schoenen maar al te graag op school zien. Juf vertelde dat hij zelfs zijn voeten op tafel heeft gelegd. Later kreeg Noah ook nog een nieuwe stoere Cars zonnebril van mama. Tjonge, hij was wel de bink deze week.

2 opmerkingen:

  1. Dag lieve Noah......
    Schoenen met de post gebracht? En afgelopen week ook nog chocolaatjes met de post.....het kan niet op! En wat een mooie groene veters heb jij!
    Oma denkt wel dat ze lekker lopen, want als ik hoor dat je sneller bent als papa....poeh hé!
    Papa en mama hebben een geweldige hulp aan jou, je helpt in de tuin...en met autowassen....ramen schoonmaken.....en je helpt mama soms bij het koken.
    Dag lieve stoere bink van ons...tot gauw.
    Een proest voor jou van opa en oma.


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo opa en oma,
    Ja, die postbode is heel aardig. Hij brengt allemaal leuke dingen voor mij.
    Ik ben ook heel blij met mijn schoenen met groene veters. Alleen bij het werk in de tuin heb ik mijn laarzen aangehad. Want anders worden mijn nieuwe schoenen erg vies. Ik was de grote tuinman dit weekend en heb heb papa geholpen met verticuteren (moeilijk woord), kalk zaaien, gaten graven (met grote schep), nieuwe planten erin zetten en water geven. Ook heb ik de tuintafel en ramen geboend. Hartstikke leuk hoor.
    Groetjes, Noah

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.