zondag 22 juli 2012

Autooo!

Hoe vaak zegt Noah 'auto' per dag? Heel veel. Het is een grote hobby van hem. En het woord ligt lekker in de mond. Oto. Otooo! Autoooo! Op de grond en aan tafel speelt hij ermee. Op papier probeert hij ze te tekenen. En buiten of bij het voorraam roept hij ernaar. Hij rent ook altijd enthousiast naar papa's auto toe. Het leuke is dat papa en mama nu ook een andere auto willen kopen. De afgelopen tijd zijn we dus regelmatig bij garages op bezoek geweest en ook Noah heeft samen met ons wat proefritjes gemaakt. Uiteraard bekijkt hij alles ook kritisch. We zijn benieuwd of hij straks ook papa's oude auto gaat missen.

2 opmerkingen:

  1. Dag lieve Noah,

    Opa&oma hopen voor jou dat papa en mama nog heel veel auto's zullen uitproberen....dan kan jij nog in vele verschillende auto's een proefritje maken. En als ze dan uiteindelijk een keuze hebben gemaakt....dan hebben opa&oma nog een paar tips voor jou: Even tegen de banden trappen en op je knietjes onder de auto kijken of hij niet doorgeroest is. Want zó deed opa sr. het ook altijd en die kan het weten!

    Succes hoor....liefs van opa&oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo opa en oma,
    Ja, ik heb ook van papa geleerd om tegen de banden aan te trappen. Dat heb ik dus ook al gedaan hoor! Ze voelden allemaal stevig. Onder de auto kijk ik eigenlijk alleen als er een poes onder zit verscholen. Wat ik zelf wel belangrijk vind is dat alle lampjes het doen van de auto! Ik tik daar zelf altijd met mijn vingertjes tegenaan. Misschien nog een tip voor opa senior.
    Groetjes van Noah

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.