maandag 4 oktober 2010

3e Bezoek consultatiebureau

Weer een kilo erbij! Noah woog vandaag 6,5 kilo. Zijn lengte was 59 cm. Hij is dus goed gegroeid in de afgelopen maand. Ook vond de jeugdverpleegkundige dat Noah een sterke jongen is. We moeten hem alleen iets meer op zijn buik gaan neerleggen, zodat zijn achterhoofdje niet te plat gaat worden. Noah reageert goed op de dingen om hem heen en brabbelt soms al lekker mee. In zijn eigen taal. Het slapen gaat ook goed. Meestal slaapt hij vanaf 2330u tot 730u zonder zijn vader en moeder wakker te maken. Ideaal hoor.

3 opmerkingen:

  1. Noah wordt dus echt al een grote jongen. En braaf, om zijn papa en mama lekker te laten slapen 's nachts. Goed zo, kleine man. Ik geniet van je foto's!
    Veel plezier met z'n drietjes.

    Groetjes van Willy Ramler

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve Noah,
    Wat weer een geweldig goed bericht.....je wordt al een hele bink van je papa en mama.
    En wat maakt papa een mooie foto's van je!
    De ene keer met een zonnebril op je neus en de ander keer met een handdoek op je hoofd.
    Opa en oma vinden het allemaal heel leuk!
    Dikke zoen en groeten van ons uit Dirkshorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag tante Willy en opa/oma,
    Ja, ik krijg natuurlijk ook flink wat complimentjes van mijn papa en mama. Daar groei ik ook van. Misschien dat ze binnenkort ook wat filmpjes op deze blog gaan plaatsen, want papa heeft sinds gisteren een nieuwe videocamera. Dan kan iedereen zien hoe ik brabbel en beweeg.
    Groetjes van Noah

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.